Timpul ….


Hei, hei a trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe blog. Ce e drept nu prea am avut timp, saptamana aceasta si sper ca si pe ceea viitoare o voi „sacrifica” pentru socializarea fata-n fata.

Saptamana aceasta am reusit dupa mult timp sa ma vad cu cateva persoane dragi mie, iar saptamana viitoare vreau sa continui aceasta experienta. Nici nu poti realiza cat se pot schimba oamenii in doua luni, si mai ales ca s-au transformat in bine. Ca vezi  ca le pasa de tine, dar problema este lipsa de timp. Eu am mai zis ca e aiurea viata asta de adult, dar se vede ca pe zi ce trece este chiar asa. Pentru ca nu am avut timp sa ma vad cu verisoarele mele pentru ca lucram, cu o buna prietena pentru ca pe langa faptul ca lucrez si eu, lucreaza si ea, si e greu sa potrivesti zilele libere. Si atunci cand faci un bine pentru tine, intr-un fel faci rau altora. Asa ca pentru a putea sa ma vad cu prietenele mele, saptamana aceasta a trebuit sa sacrific timp din cel petrecut cu prietenul meu. Dar sunt sigura, ca el ma va intelege.

Iar saptamana viitoare vreau sa ma vad cu alte cateva persoane, pentru ca si ele sunt importante pentru mine.

In consecita, e aiurea sa fii adult :)) [Glumesc]

Un gând despre &8222;Timpul ….&8221;

Lasă un răspuns

