Cat e biletul?!


Penultima experienta am trait-o duminca seara, in trenul spre Cluj Napoca. O noua firma de transport feroviar, nu fac reclama, cu nu se merita, a introdus o cursa directa Targu – Mures Cluj-Napoca, care se opreste si in minunatul orasel Ludus, la ora 20.06, dar numai in seara de duminica. Ieri a fost a doua oara cand am calatorit cu acest tren, pret foarte convenabil pentru studenti 5 lei din Ludus, ceea ce nu mi se pare deloc rau, conditii bune, caldura, ora la care ajungi in Cluj destul de rezonabila 22.00, ai timp sa ajungi si la un tramvai, troleu, bus, pentru a ajunge la destinatia finala.

Stiind ca pretul biletului este de 5 lei am pregatit banii si legitimatia de calator, dar domnul controlor nu a fost de acord cu mine in privinta pretului, astfel ca mi-a cerut 7 lei si ceva marunt. Crezand ca s-a scumpit intre timp, nu am comentat nimic, am platit si mi-am vazut de drum. Dupa ce domnul a plecat de langa mine am verificat biletul si mi se parea ceva suspect Ludus Cluj-Napoca 140 de km, cam mult, nu vi se pare!? Am sunat sa verific cati kilometerii sunt si evident ca aveam dreptate, sunt 90 de km nu 140 (pe calea ferata evidnet!) Asa ca dupa investigatiile facute am dorit sa fac confruntarea cu nenea, insa nu si-a mai facut aparitia pe acolo pana la Cluj, si defapt nici atunci.

Astfel ca, mi-am luat inima in dinti, biletul si m-am dus sa-l intreb in momentul in care am coborat in gara din Cluj-Napoca, daca s-a scumpit cumva biletul!? Nenea, a zis ca nu si verificand biletul, a ajuns la concluzia ca a gresit, deci mi-a dat diferenta de bani inapoi.

Am luptat pentru ceea ce a fost al meu si am primit diferenta de bani inapoi, ceilalti calatori care s-au uract in Ludus au platit pret de Targu-Mures, insa eu mi-am dat seama de greseala si mi-am aparat drepturile, daca ar fi asa de usor cu orice …. cred ca in ziua de azi as fi milionara =)) !!!

Un gând despre &8222;Cat e biletul?!&8221;

Lasă un răspuns

