Hai sa facem miscare!!!


Am citit pe divahair.ro un aticol super tare ( http://www.divahair.ro/diete_si_slabire/5_mituri_despre_slabit_si_adevarul_din_spatele_lor?utm_source=newsletter_constelatii_articole_top&utm_medium=email&utm_campaign=from_constelatii ), merita citit. Daca tot va intereseaza miscarea, am sa va dau si eu cateva sugestii prin care puteti slabii, eu am inceput acest mic ritual si ma simt super bine, incep incet si sigur sa pierd si din greutate!

Astfel ca:

Totul se incepe cu o mica incalzire, asa cum faceam la Educatie Fizica, dupa care faceti urmatoarele exercitii:

1. Flotari (nu este obliatoriu sa le faceti standard, sprijinindu-va pe maine si pe picioae, puteti sa va sprijiniti si pe genunchi si maine, important este sa iti ridici corpul cu ajutorul mainilor sa simti acets lucru)

2. Genoflexiuni (sunt cele pe care le faceam si la orele de Educatie Fizica)

3. Fandari frontale ( este foarte important al fiecare exercitiu sa simti ca iti lucreaza muschii)

4. Fandari laterale

5. Gambe (ridicari pe varfuri, care ajuta la subtierea gambelor in cazul in care le ai groase si la formarea lor in cazul in care ti-s subtiri spre inexistente)

6. Biceps (daca nu ia gantere poti folosi 2 sticle de apa la jumatate, sau alte 2 lucrurui care sa aibe aceasi greutate si pe care sa le poti folosi usor, acest exercitiu te ajuta sa iti formezi frumos bratele)

7. Triceps (tricepsul este de asemena important pentru a avea brate frumoase, la fel folosesti 2 sticle de apa la jumatatea sau la 1 litru depinde cat poti tu ridica si cum simti ca iti lucreaza muschii )

8. Umeri (pentru a avea un corp frumos)

9. Abdomene

10. Spate

11. Ridicari laterale

Daca ne uitam atent sunt antrenate toate partile corpului, de la picioare si fese, unde avem exercitiile pentru gambe, fandarile, ridicarile si genofelxiunile. Pentru abdomen avem chiar exercitiul abdomenului si cel pentru spate. Iar pentru brate si piept ar fi flotarile, biceps, triceps si exercitiile pentru umeri.

Aceste exercitii le faceti in serie, ceea ce insemna ca luati fiecare exercitiu si il repetati de 12-15 ori de la 1 la  11, faceti o scurta pauza si repetati din nou aceste exercitii de 4, 5 ori.

Nu trebuie sa uitam si de alte doua aspecte importante pentru a te simti bine si anume sa bei apa in timp ce faci exercitii si sa fi atenta la ceea ce faci pe perioada unei zile.

1. Cel mai important este micul dejun, unde poti manca mai mult, tinand cont ca este prima masa pe zi.

2. La ameaza este bine sa mancam si felul intai si felul 2.

3. Seara este important sa manci putin, dar nu neaparat ultima data la ora 18, ci cu 2, 3 ore inainte de culcare.

Pe parcusrul unei zile este important sa avem si gustari … fructe in principiu.

Acest program a fost realizat de catre Gabriel Nicoara 🙂

Hai sa vedem cine slabeste mai repede???

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s