Hello world!


E cald afara … in casa abia daca mai poti respira … asa ca din plictiseala (de parca nu as avea ce face) m-am apucat sa imi fac si eu un blog. Astfel am intrat si eu in rand cu „lumea bloggerilor”.

Acum pot sa ma pun pe treaba pentru licenta!

🙂

Si iata ca am terminat si cu licenta de ceva vreme, am intrat intre timp si la masterat, mi-am gasit un job part-time, am suferit, am plans, am ras, m-am bucurat de viata in felul meu si cel mai important … am iubit in tot acest timp, am iubit vremea frumoasa, dormitul pana tarziu, serialele vizionate dealungul verii, si nu numai, am iubit si imi iubesc familia, prietenul (nu imi place sa ii spun iubitul, mai degraba UbyX) putini prieteni pe care ii mai am, micul dejun, apa, ciocalata, gatitul, dusurile relaxante, fugitul dupa tramvaie, viata mea simpla si monotana, o iubesc!

Si da, am si probeleme, pentru ca sunt om si sunt afectata de criza economica, de criza sociala, de posibila izbucnire a celui de-al 3-lea Razboi Mondial. Dar, totui,Ii multumesc Lui Dumnezeu ca am avut alaturi de mine persoane care sa ma sustina, atat la bine, cat si la greu, care m-au ajutat sa trec peste aceste momente.

3 gânduri despre &8222;Hello world!&8221;

  1. Aspy zice:

    uite ce face lumea inainte de licenta! bloage!!! 🙂
    asta inseamna ca totul e in ordine, examenul de licenta un fleac, iar starea de spirit pe la DO de sus! ceea ce e super!

    BAFTA MULTA LA LICENTA!

    Aspy

Lasă un răspuns

